Färdiga verk

äntligen klar med ringen och hann dessutom göra ett armband senast. Dock blev armbandet lite förstort så det ska kortas av så att det inte trillar av, (blondinen tillverkar men provar inte förrän det är klart och hon kommit hem).


Har efter lite envishet fått till den "bankade" effekten i hjärtat. Syns tyvärr inte så bra på bild... Nobbade flera tekniker innan jag gjorde det jag tänkt på först. Hammare och spik =terapi
Syns lite bättre på undre bilden




Med signatur och silverstämpel.


Idétorka... men så kom en ljus (blond) idé som blixt från klar himmel. Säger inget mer än mer än att det kommer bli något alldeles extra;) Kommer komma upp några verk senare som eventuellt kommer vara till försäljning också. Perfekt som present i juletider.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Dé blev jättefina! Bra att du gjorde som du hade tänkt från början!

Spännande att få se kommande verk....

Vá rädd om dig!

Kram Mammsen

2011-11-10 @ 08:31:15
Postat av: Mamma

Jagkompåensak! Armbandet måste vara mitt!

Det står J WITH och ser ut att passa min handled bättre än din! ;)

2011-11-10 @ 11:17:06
Postat av: Frida

Åh så fint!! Du är grym! Härligt inspirerande <3

2011-11-13 @ 20:10:20
URL: http://livelearnlove.blogg.se/
Postat av: Johanna

Tack så mycket <3

2011-11-14 @ 16:09:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0