inte färdig än

men från att ha varit en liten plåtbit så helt okej...
Ska till lite prägling eller bankande också för att skapa lite liv i hjärtat. Inte helt nöjd med lödningen (tråden som är halva hjärtats kontur) Jag ville etsa men det ville inte kursledaren av någon anledning och tyckte att hans idé om lödning var bra och att det skulle bli kanon. Men jag kan inte riktigt släppa att jag inte fick göra som jag ville... Antar att det är min tjurighet från min far som sitter i. Men för att inte verka dryg och oförskämt trotsade jag inte utan ställde mig istället välkomnande till andra förslag, för visst kan det bli bättre genom att släppa in idéer från en betraktares ögon. (Dock inte denna gång) Menmen, det är barnsligt kul iallafall.





Kommentarer
Postat av: Anonym

Den blir kanonfin när den är klar!

Kram mammsen

2011-11-01 @ 15:43:10
Postat av: Frida

Guuud så fin vännen!!

2011-11-03 @ 16:51:14
URL: http://livelearnlove.blogg.se/
Postat av: lisa

Såååå fin!!

2011-11-03 @ 21:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0