that is what friends are for

Ett rosa brev i postfacket! Lyckan av att få ett handskrivet brev som någon lagt ner tid och hjärta på i dagens digitaliserade samhälle. Nyfikenheten på från vem det kan vara skyndade jag mig att öppna och läsa. Bara att hitta ett rosa brev. Till mig. Det gjorde min dag. Att det var från en alldeles speciell och underbar vän gjorde det hela ännu bättre<3. 
 
Även om vi inte ses som förr, även om vi inte hörs som förr, så finns vänner alltid där och väntar, som alltid står kvar, som förstår. Önskar jag kunde göra något för dig<3

Kommentarer
Postat av: Frida

Färgen borde ha avslöjat dig ;)
<3

2013-02-09 @ 09:17:01
URL: http://livelearnlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0